30 Temmuz 2016 Cumartesi

SEVGİLİ FEYSBUK ARKADAŞLARIM...
Çoğunuzun bildiği gibi 17 yıldır Van'da yaşıyorum...Sanıyorum pekçok arkadaşımdan daha fazla güzel ülkeme reva görülenlere doğrudan tanık oluyorum.
FETÖ'nün bu topraklar üzerine kurguladığı ve hepimizin nihayet bir iyice anladığı korkunç planlarının Yüzüncü Yıl Üniversitesi'ndeki ilk denemesini ve geride ne acılar bıraktığını -doğrudan içinde yaşamış biri olarak- sizlerle daha önce paylaşmıştım. Öte yandan bölgenin özel durumu hepimizce malûm...başka türlü ne acılar yaşatıldı ve yaşatılmakta analarının kınalı kuzularına...
...
Bu akşam arkadaşlarımla kente gittik, birşeyler yemek için...biraz da moral olsun diye...tam masadan kalkmak üzereyken bir araçtan 13-14 yaşlarında elinde Türk Bayrağı sallayan bir çocuğa hemen önümüzden geçen bir adamın ''burası kürdistan o... çocuğu'' diye haykırmasını duyduk. Önce yok olamaz, bu cüret, bu küstahlık...yanlış duymuş olmalıyız dedik birbirimize bakarak; ama işittiğimiz doğruydu...yakındaki güvenlik görevlilerine durumu hemen bildirdik ama o çoktan uçup gitmişti...
Benim güzel ülkem...ne çok sorunla aynı anda boğuşmak zorunda kalan...
O an çok öfkeliydim...o an, siz sevgili arkadaşlarıma ben de bir çağrı yapma gereksinimi duydum...hem de hemen...
Gün; hangi görüşten, hangi inançtan olursak olalım darbesiz, barış ve huzur içinde, birbirimizin haklarına ve düşüncelerine saygılı olmayı birlikte becerebildiğimiz yarınlara özlemi haykırma günüdür. Bir diğerini ötekileştirmeyi, bir diğerine laf çakma yarışını bir kenara koyarak...sağduyuyu elden bırakmadan...becerebilmeliyiz...evet bunu yapabilmeliyiz... hepimiz ülkesine sevdası olan...
Zühre-Van
29.07.2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder