30 Temmuz 2016 Cumartesi

 Sevgili Şentürk Hoca, yaşadığınız olay içinde ben olsaydım,güvenlik güçlerine koşturmaz, böyle bir çıkış yapan kimseyi anlamaya çalışır,payilaşımınızın sonunda yaptığınız çağrıyı, öncelikle onunla paylaşırdım. Çocuğu da yanıma çağırır, bu türden çıkışlardan ürkmemesi gerektiğini anlatmaya çalışırdım. Eee, Türkiye günümüzde, fikri,vcdanı,irfanı özgür bireyler yetiştirmeyi gerisinde bıraktı. Kindar ve dindar kuşaklar yetiştirme,resmi politika. FG Hareketi, altın nesil yetiştirmek istiyordu. Alanda çarpışanlar kindar ve dindar kuşaklar yetiştirmeyi kendileri için erek görenler ile, kendi altın nesillerinin konumlarını yitirmek istemeyenlerdir.Yeniden fikri,vicdanı ve irfanı özgür kuşaklar yetiştirmeyi birincil görev olarak almalıyız. Ancak çevremizdeki akademiya ile bunu ne kadar başarabiliriz,bunu bilmiyorum.Esenlik dileklerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder