11 Şubat 2017 Cumartesi

 
Nurettin Şenol
11 Şubat, 11:59
 
Saygın Hocam Mustafa Altıntaş, akademisyerlere dün yapılan polis saldırılarını üzüntüyle izledim. Size ve SBF önünde direnişlerini gösteren yürekli insanlara saygılarımı sunuyorum. Faşist yönetim artık üç kişinin bile direnişine dayanamaz vahşete ulaştı. Kuşkusuz bu tür direnişleri yürekten destekliyorum. Ancak, cılız direnişleri bastırmak / dağıtmak kolaydır. Direniş büyük olursa başarı getirir. MİYO' daki boykot olayının içinde biri olarak, tanık olarak diyorum ki, o günkü çözümünüz öğrenciler için son derece yararlı olmuş, zarar görmeden atlatılmıştır. Sizin özverili ve akıllıca girişimleriniz unutulmazdır. Ayrıca o günkü sınav da tekrarlanmış, öğrenciler hak yitimine uğramamıştı. Ayrıca hiç kimse ceza almamıştı ( bildiğim kadarıyla). Bu olay benim de unutamadığım bir anıdır. Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder