8 Şubat 2017 Çarşamba

Sevgili Torunum Philippee,
Bu birinci yasını tamamlayıp, ikinci yasindan gun almaya baslayacagin 9 Subat icin yazdigim duygularim ve düsüncelerimdir. Eger annen ve baban,duygu ve dusuncelerimi iceren bu satirlarimi saklar ve anlayacagin zaman sana okur yada verirlerse, beni bu satirlarimla beni tanir, yuregi, olunceye kadar, senin ve sizler icin atan bir deden oldugunu bilirsin ve yuregimdeki sizler icin sakladigim sicakligi ogrenirsin.

Once seni, anne ve babani, senden once dunyamiza gelmis olan ablalarin Heloise ve Octavie'yi kutluyorum. Cunku, konuk olarak geldigin dunyamiza sana hem arkadas,hem de yol gostericilerin oldular. Sana kendi bilgileri ile, deneyimleri ile sana yardimci oluyorlar.

Canim Philippe, dunyamiza gelisinin uzerinden bir yıl, 52 hafta,365 gun,8760 saat,525.600 dakika gecmis bulunmakta. Ben senden tam 70 yil once dogmus, ogrenimi sonrasi akademik meslegi secmis, 44 yil emek verdigi mesleginden yuzunun akı ile, seven ve ovunc duyan binlerce ogrenci yetistirmenin mutluluguna ermis biri olarak, yas sinirlamasi nedeni ile emekli olmus birisiyim.Ankara'da yasamaktayiz. Seninle,dogusundan bu yasa 2016 yilinin Mart ve Temmuz aylarinda, bana gore cok kisa olan birlikteliklerimiz oldu. Sene,ablalarini, oglum-baban Dogus ile gelinim-annen Marie Cecile'i  cok ama cok seviyorum. Anne ve babana,bir yil once seni bize armagan ettiklerinden oturu binlerce tesekkur ediyorum. Sana da, anna,baban ve ablalarin Heloise ve Octevie ile birlikte, uzun,mutlu, saglikli ve basarili yıllar diliyorum.
Hepinizin yanaklarindan operim. 09.02.2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder